Friday, July 17, 2009

Jawab tag nick

Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
sejak kat kl....

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?



Gambar selalu berubah2, tp yang penting muka qisla....kalau dulu muka papa qis..he...
ni aku try pakaikan tudung aku....



Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?~
Tak kira pun....kena kira ke nick...he

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?
15 jer

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?
Entah, sebab tak ada yg betul2 minat.....

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
Mula2 guna 3210...masa kat pahang...abah yang belikan, pas tu 3310.(hilang tercicir)...pastu nokia gak aku pun tak ingat yang konon 2 boleh rendam air, tapi tak cantik model dia cam lelaki nyer taste....aku beli dari kawan, pastu yang skang la nokia 6260.

Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
Mula2 Maxis, masa tu maxis RM238....mahalkan starting prepaid dulu, tp ni abah yang beli, line maxis tak bagus kat ypm, lepas kembali solo dulu masa kat kolej aku tkr celcom prepaid. dah kerja aku tkr celcom postpaid minutes plan 500 minit, pas tu tkr lg minutes plan 250 , skang pakai 1+5....celcom jugak...alahai

Nada dering yang anda gunakan?
Because of You kot...tajuknya...itu jer yang melalak kalau tipon bunyi

Senarai top 5 contacts yang anda selalu msg?
  1. Abg
  2. adik Nono
  3. Bujal
  4. Mat Paih
  5. Fazi


Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?

abang....dulu aku set cuk...tp adik2 aku bukak sms, malu pulak bila dengar....kak long cuk hantar mesej. he...

Org yg nak di tag:

saper erk?

No comments:

Post a Comment