Tuesday, July 21, 2009

update sikit



Aku minggu ni dapat 2 offer kerja...tp takla sebest kengkawan...tp aku plaining nak kerja balik lepas raya, tgklah macam mana...lagipun qis menyusu badan, payahla sikit...slow2 ajar botolni...lgpun abang nak cuti lama sikit raya nanti...kalau baru kerja...saper nak bagi aku cuti lelama raya nanti.....lepas ni Insyaallah kembali berkerja...aku masih punya tanggungjawab pada keluarga, tahun depan abah pencen, adik2 sekolah lagi....syukur abang tak berkira selama ini....

Tak aperla.......aku tak menyesalpun berhenti kerja kat kl dulu, abg kat sini terikat 5 tahun, tak kan aku nak melangok kat kl sengsorang sampai 5 tahun....skang ada 2 tahun lebih lg


Skangni baru seminggu lebih jadi stokis perfume paradise kat pasir gudangni, thanks abg kuar budget...he.....fazi punya idea, aku tgk dia buat meriah betul dapat duit, akupun ikut ler sekali...sekurangnya dok rumahpun boleh jana income sendiri....


mlmni aku buat karipap.rajin .....sebenarnya abg dah lama nak makan karipap, hari ni baru buat....dulu dia la yang ajar aku buat karipap..........dah pandai...abg order la dengan aku, "syg.....abg rasa nak makan karipapla"......


qis pulak selain perkataan mama dan papa, dia dak pandai sebut tak nak "tp bunyinya nak nak, nak nak"...selalunya dia akan sebut bila sejuk kena air mandi n masa basuh erk erk....dah pandai nangis nak ikut papa pergi kerja...alahai......harap2 qis dah boleh jalan raya nanti plaining nak pakaikan baju kurung kecik.....

1 comment:

  1. yu.matne ni.ayu jgn bersedih kalau xde keje.bg matne baik ayu wat bisnes kat online ni lagi bagus dari keje dgn ore.cuma ayu kena pelbagaikan lagi barang yang ayu nak jual.ayu juga boleh jual barang kat lelongmalaysia.com.ingat yu 9/10 rezeki datangnya dari perniagaan.ingat tu baik2.dgn berniaga sendiri juga kita ada masa kita sendri,suka ati nak bgn pkl brp,suka ati nak bukak kedai ke x sbb kita yg punyer.peluang perniagaan kat online begitu byk untuk menarik pembeli2 kita.cuma kita je yg xtau nak promo kat ne.ayu jugak boleh layari www.ebay.com.my

    ReplyDelete